En otrolig träningsvärk!

Jag här träningsvärk. Och det har bara blivit värre under dagen. Men det är skönt, då vet man att man har gjort något. Benen, rumpan och magen är värst drabbad. Så skratta är lite komplicerat, eller gör mer eller mindre ont.

Ikväll är sambon borta, så det är en ensam kväll ikväll. Eller egentligen inte, efter en heldag (från 7.15-16.10) med C-uppsatsen, så är jag helt grötig i huvudet och behöver tänka på annat. Därför mottog jag tacksamt Johannas förslag till lite kör ikväll. Herregud, jag har inte sjungit i kör på flera år... Närmare 7 år för att vara exakt. Men det ska bli kul och jag ser verkligen fram emot det!! :)

Så nu borde jag laga mat... Vilket jag egentligen inte orkar. Men jag måste. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Bästa grejen, såna här saker vill jag ha många dagar i veckan...tänk vad fint det vore!

2010-04-14 @ 21:26:19
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

gymmet imorgon förresten? haha!

2010-04-14 @ 22:50:06
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback