Hemkommen

Äntligen är jag hemma igen. Begav mig härifrån strax efter 7, då hantverkarna började trilla in. Tog mig friheten att åka hem till sambons far. Tillbringade förmiddagen där och sedan hamnade jag på ett mathak för att käka. Lite skönt ändå att gå ut och äta själv, sitta läsa och bara ta det lugnt.

Efter det hamnade jag på gymmet, och tillsammans med Johanna blev det några svettiga vändor vid diverse maskiner. Och nu är jag hemma. Hantverkaren mötte jag i dörren, han hade jobbat över för att hinna bli klar med sovrummet. Otroligt skönt! Dock luktar det fördjävligt och jag undrar hur jag ska kunna sova i det här uta att bli nerdrogad. Så dyker jg inte upp på seminariet imorgon, ring är ni snälla!

I alla fall, tapeterna blev underbara!! Sovrummet kommer bli så himmla fint när det är färdigt :)

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Blir spännande att se när allt är klart sen! :D

2010-04-28 @ 17:48:14
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: t

sv: jo men jag tänker inte skaffa cm tjocka utan isf sånna man kan kamma ut. Om man sköter det rätt så går det :)

2010-04-28 @ 18:12:21
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback