Hemma efter en sväng på gymmet

SOC W RUN SET JKT SS10

Försöker komma igång igen, på riktigt. Så nu gäller det att inte ligga på latsidan. Ett stycket kondition tränades idag, detta ledde även till skavsår. Så nu behöver jag fixa några andra skor. Måste även köpa ett nytt träningslinne, med ventilationfunktion. Har bara ett, och det kan ju vara skönt att byta emellanåt ;)

Det är dyrt att träna. Inköp av gymkort, träningsbyxor (eftersom någon tog mina), linne, vindsett och eventuellt skor. Som fattig student så rullar pengarna iväg. Men men, vill man vara fin får man... låta sambon betala om det skiter sig ;D Eller!? Det är väl inte mer än rätt??

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Ohh så du var iväg idag med? Duktigt tjejen! Imorgon, imorgon ska jag iväg!!! Då ses vi där? O yes!



<3

2010-04-19 @ 21:31:50
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Malin

Ventilationsfunktion? Är det när det är inbyggda fläktar i linnet?;)

(Jo jag vet mycket väl vad du menar med det, lät bara så kul)

2010-04-20 @ 15:30:58
URL: http://maalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback