Måndag förmiddag

Imorgon är det opponering, då ska vi opponera på en klasskamrats arbete. Vi ska också vara aktiva i ytterligare två uppsatser och ställa frågor. Därför har jag nu läst igenom dessa och verkligen krystat fram en fånig fråga vardera. Inget jag är stolt över alls. Och inget jag hoppas behöva fråga. Förhoppningsvis är opponenterna så bra att de tar upp dessa frågor.

För övrigt så gick jag självmant upp 07.30 idag. Pigg och allert. Redo för en dag vid tvättmaskinen. Har dessutom bytt om till träningsoverallen så efter nästa besök i tvättstugan ska jag ta en promenix. Det är ju strålande sol utanför :)

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Du ska ju bli delgiven HELA idén, du är ju en del utav den! ;) Vad gör du på torsdag? :)

2010-04-26 @ 17:04:45
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback