Pinsamma människor

Lika mycket som jag kan tycka yngre tjejer är pinsamma, lika mycket pinsamma kan vuxna kvinnor i 50-årsåldern vara. På stan, eller vart än man går, kan man följa modet med leggings/strumpbyxor tillsammans med ett längre linne. Det är lugnt att ha ett lite kortare linne, så länge leggingsarna/strumpbyxorna INTE är genomskinliga. Det är däremot ett absolut No no till kortare linne och transparenta leggings/strumbyxor. Okej, det går att förbi se "de vet bara inte bättre, tråkigt nog". Man kan nästan få skylla på deras ålder.

Men det är ett ännu större NO NO när vuxna kvinnor har transparenta leggings/strumbyxor med en kort VANLIG t-shirt. Så är det på min dans, fast den här kvinnan har en höftkjol, dock glider den på sidan. Så man ser allt! Framsidan som baksidan. Jag är bara väldigt tacksam för att hon har trosor på sig! Även om det är den minsta modellen, och visar alldeles för mycket. Så är det i alla fall någonting!!

Se för sjutton till att du har något som täcker dina privata delar, kvinna! Oavsett ålder!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får se till att överlämna en anonym lapp på något vis där du berättar detta för henne..hon kanske inte är medveten om det!

2010-04-25 @ 21:44:36
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: Bitte

Detta var verkligen inget man ville läsa till frukosten..! Hujedamej vad otäcka bilder jag fick! Vad är det med vuxna kvinnor och deras jädra osynliga leggings?! Jag ryser av obehag.. Anonym lapp eller neonskylt. Detta behöver hon bli medveten om!

2010-04-26 @ 10:26:53
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback