Vart fasen är almanackan?

Mitt liv är rörigt just nu. Men efter helgen och nästa vecka, så hoppas jag att det har lugnat ner sig. Då är det inget med lägenheterna, C-uppsatsen är inlämnad och the big day nr 1 är för någo, avklarad.

Och för att kunna slappna av, och förbereda mig inför morgondagen, har jag nu legat i sängen och kollat på film. Mycket avslappnande. Det är helt tyst i huset. Men nu är det dags att förbereda sig. Jag ska packa ihop allt till imorgon och se till att alla batterier är laddade. För att förbereda mig kanske jag borde lyssna på bröllopsmarschen? Eller borde jag förbereda mig för något av detta?



Kommentarer
Postat av: Bitte

Haha! Nåt sånt skulle vi ju ha planerat in. Fasen också :P Det är verkligen lördag idag. DEN lördagen. Oh my god.. vart är min papperspåse när jag behöver den!?

2010-04-10 @ 09:05:51
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback