Requiescat in pace

Livet är som en berg- och dalbana för tillfället. Det har hänt/händer så sjukt mycket på så kort tid.

Tidigt i morse gick min ♥ farfar ♥ bort, efter nästan två veckor på sjukhus. Det har varit en jobbig period då han har pendlat från att vara bättre till att plötsligt bli sämre igen. Varje dag har man fått vara inställd på att det kommer att ta slut. Men det värsta är att det inte går att förbereda sig på det som kommer att hända, det är först nu när jag skriver det här, 17 timmar efter att han gått bort som jag inser att han faktiskt inte längre finns i livet. En konstig känsla...

Kommentarer
Postat av: Bitte

Det är en märklig känsla, när någon upphör att existera, Iaf i kroppslig form. Jag beklagar sorgen allra djupast. Tänk på att sorg har inget bäst-före-datum. En stor kram!

2010-12-08 @ 21:56:50
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: Malin

Skickar över en STOR kram!

2010-12-09 @ 13:06:18
Postat av: t

det känns som att han kommer sitta och vänta i fåtöljen när vi kommer till sthlm nästa gång. Han kan inte bara ha försvunnit från jorden sådär. Just nu skulle han suttit och kollat på tv i vardagsrummet med tidningen i handen. jag hoppas att han sitter i vardagsrummet och väntar på oss.

2010-12-16 @ 19:14:48
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback