Ett inlägg som skulle ha publicerats igår, men pga krångel med blogg.se, så blev det uppskjutet

Nu är lägenheten vår. Så länge vi vill i alla fall. I april går flyttlasset igen, denna gång till en 3 rok på väster, 10 min från centrum. En lägenhet på 89 kvm, 3,20 meter i takhöjd med två kakelugnar och klädkammare. Lite annat än en fjuttig studentlägenhet på 48 kvm. Och jag tror att vi kommer trivas perfekt.

Dagen kan inte bli bättre efter det, och Kallas OS-guld. Se! Jag håller mig uppdaterad om något som för mig inte är intressant. Men jag försöker i alla fall. Så är det när man har vänner som följer OS slaviskt, det är bara att försöka hänga med ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättegrattis!!:)



Åh vad jag önskade att jag också visste vart jag ska flytta nästa gång och det låter ju inte helt fel med en sån lägenhet heller:P

2010-02-16 @ 08:40:45
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Låter ju som att lägenheten verkligen är toppen! Fint att ni blir västerbor också. Nu är jag bara nyfiken på VAR på väster! :D

2010-02-16 @ 10:55:15
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback