Jag har skapat mig lite projekt






Ett av projekten heter sänggavel. Jag håller på att utforma idéer till hur det ska se ut och så vidare. Än så länge är mina planer lite flytande, men de håller på att ta form. ge mig en dag till eller två. Ni kanske förstår typen när ni ser bilderna? Jag tror i alla fall att det kommer att bli kanoners. Vad tror ni? Nu ska jag bara inviga min andra kompanjon i planerna... Tyvärr kommer man väl inte få inreda precis som man själv vill ;) Men sen när jag ska inreda min halva av kontoret, då ska ingen vara ivägen för mina planer. Mohahaha, ja förutom pengarna då... De har ju en tendens att inte vara så många.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker de är jätte vackert med skinnbaksida med knappar på.

2010-02-08 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback