Det bidde några blommor

Det blev en promenad till blomsterlandet. Men sällskap till och med. Tvingade med Malin, trots hon varit där igår. Vilket tydligen inte spelade något roll, för även hon kom ut med blommor :)

Jag fick tag i några fräsha blommor som jag hoppas överlever denna lägenhet. Jag ska sköta dem som om de vore mina egna barn. Eller något. Köpte två stora och spretiga saker, två stycker engelska pelargoner och sen en bukett lila tulpaner. Så nu är hela lägenheten proppad med blommor. Lovely!

Nu ska jag röja lite i lägenheten, för jag fick helt plötsligt en middagsgäst. Sen är det dags att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback