Fortfarande ett förbannat snöoväder

Igår var jag i Nora och firade syrran. Vilket resulterade i en tidig morgon. Så nu är jag trött. Igen. Ännu tröttare efter en kass dag på universitetet. Lab i kvantitativ metod. Datorer med forskarprogram gjorde inte att det gick upp en ljus om vad det var vi höll på med. Istället blev det ännu värre... Känner mig pepp inför tentan!

Därför, borde jag sätta mig ner och försöka förstå det som står i böckerna. Vilket inte är så lockande, eftersom jag inte förstår. Men imorgon och samma sak, på lördag, så ska jag plugga som en tok. Skriva annteckningar, läsa och svara på frågor. Just nu, nu ska jag bara motivera mig för att plugga. I värsta fall drar jag till stan och träffar Sandra. Man måste ju underhålla sina vänrelationer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback