Godmorgon

Tiden bara flyger fram känner jag. I lördags morse åkte vi som sagt till Arlanda. Gick upp 02.45. Bilturen gick bra, och när jag och Madde åkte hem hade man piggnat på ordentligt. Så det var svårt att sova när jag kom hem. Lyckades slumra till en timme i alla fall. Sen begav jag mig ner på stan. Träffade syrran och shoppade loss ordentligt! Tog mig hem, tänkte sova en stund, men lyckades inte. På kvällen kom Madde, vi lagade mat och inväntade Sara. Tjejkväll på g! Utgång med mycket folk och dans. Efter att ha varit vakna si så där 24 timmar, stupade vi i säng.

7,5 timmar senare vaknar vi. Och jag är fan inte pigg. Det blir en tidig kväll ikväll, om jag ska kunna orka ta mig till universitetet imorrn! Men roligt har vi haft :)

Kommentarer
Postat av: Bitta

ja, nog vore det smidigare om jag slapp slå dig i huvudet först för att släpa runt dig :P Vi får skriva en "att göra lista" så vi kommer ihåg allt. Nåt roligt måste vi göra under uppsatsskrivandet!

2010-01-24 @ 15:31:29
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: s

har du inga bilder på hur du såg ut på kvällen? :)

2010-01-24 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback