Haha, jag skulle inte vilja bo i lägenheten på andra våningen

Tjejen där nere har nänmligen en ny svimingpool hemma. Och det är nog inget hon vet om för hon är inte hemma, eller nu vet hon nog det. Det var inte frivilligt kan jag säga.

Det är väl en trevlig present att komma hem till? God jul, du har just vunnit en swimingpool, den sträcker sig i hela lägenheten, det är bara att klä av sig i trapphuset och sen dyka i! Nej skämt å sido. Hennes element har tydligen frusit sönder, så nu har de varit runt i hela huset och kollat element. Stackarn som kom in här. Idag är det en sådan där dag då jag pluggar och tvättar. Alltså så ser det ut som ett bombnedslag med grejer precis över allt!

Och jag som inte tycker om att visa folk att jag (vi) har det stökigt, fick smått panik när han kom in. När han inte fick upp den där grejen på elementet gick han iväg och skulle hämta en tång i bilen. Då passade jag i alla fall på att ta bort spritflaskorna som stod framför elementet. Vi bor ju i alla fal i Svenska kyrkans hus, amen! Haha. Så nu har jag sprungit runt här och plockat bort det värsta. För tänk om det kommer mer objudna gäster!

Dags att återgå till PM:et.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul! Undra om de var inne hos mig med?! Inget jag fått veta såna fall!



Hoppas pm:et går bra!

2010-01-04 @ 18:01:12
Postat av: Johannas ordsamling

Haha, men fy - stackars den tjejen! Hu!

Jobbigt att ha allt för stökigt, till och med när det bara är en elementsnubbe som kommer.. :P

Du, det blir att jag jobbar på fredag natt.. :( Men vi får ses på annat sätt, snart!! PUSS

2010-01-04 @ 19:36:38
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback