Hemma och har kvalitétstid med mig själv och älsklingen




De senaste dagarna vet jag inte vart de har tagit vägen. Vet att det är söndag i dag och att det nyss var nyårsafton. Nyårsaftonen spenderades här hemma tillsammans med syrran och pojkvän, samt en av syrrans kompisar. Mat i mängder, lips och tokig dans i köket. Sen var vi också vid slottet och kikade på raketerna. Lite lite raketer för mig smak, men men...

Igår var det som sagt skidåkning som gällde. Gav älsklingen det i julklapp, en dag i klacken med mig. Och det gick förvånadsvärt bra. Så nu är det skidress och skidkitt som ska inhandlas... Eller inte. Men kul hade vi i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: s

snyggingarna ;)

2010-01-04 @ 17:51:51

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback