Nu blir jag snart tokig!

Ska bara läsa igenom några lagar i lagboken, si sådär 5 stycket. Astråkigt! Ger upp efter att ha ögat igenom allihopa. Sätter mig och läser igenom kompleteringarna jag fick på förra uppgiften. Förstår inte ett dugg. Tar i stället och sätter mig för att läsa igenom alla 13 PM och hitta på krystade frågor till alla. Vilket inte heller går bra, kommer inte på en enda bra fråga. Så det blir bara att man vänder ut och in på sig själv, låtsas som om man inte förstått texten och hittar på något som kanske låter som en fråga. Det värsta är ju att frågorna ska skickas in och redovisas på seminariet.

Krydda detta med att:
- Förfrysa fötterna av sig på vägen hem
- Äta samma middag som lunch (matlåda)
- Det är svinkallt i lägenheten
- Och ingen rolig på msn. Eller jo, men hon står med nävarna i diskhon och svarar inte!

Så förstår du hur jag har det. Fördjävligt helt enkelt. Poor me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback