Tidig morgon

Ja tidigare morgon än vanlig i alla fall. Idag gick jag upp redan klockan 08.00. För att vända rätt lite på dygnet... Eller i alla fall hinna äta lunch innan seminariet idag. Jag måste klara mig en bra stund då seminariet är ca 4 timmar. 13.15-17.00. Fy för att sluta så sent! Imorgon blir det nog sovmorgon precis som vanligt, enda till 09.00! ;)

På köpet fick jag en trevlig överraskning inne i badrummet. Silverfisk! Men den är nu död. Dock måste jag väl städa avloppet och försöka avleda nästkommande attack. Så det är bara på med gummihandskarna och pannlampan, rota fram något starkt kemikaliemedel och dyka ner i avloppet! Mumms!

Härlig start på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Gun

Usch och fy. Silverfiskar är sååå äckliga. Hörs ikväll!

2010-01-13 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback