Bokrea


Orchidaceae

Efter en väldigt exlusiv middag, fiskpinnar med potatis, ska jag nu trotsa vädergudarna (för andra gången idag!) och bege mig ut på promenad. Ska ta svängen förbi ICA och hämta ut ett paket som ligger och väntar på mig. Två böcker från bokrean. Man måste ju börja någon stans.

Nu när man inte behöver tokplugga på kvällar och helger måste man ju ha något att göra. Och vad är inte bättre än att läsa? Nu kan jag äntligen ta upp mitt bokintresse igen! Och jag ser dessutom fram emot att få fylla en ny bokhylla med massor av böcker, i lägenheten. Bokhyllor fulla med böcker är för mig väldigt lyxigt. Fina böcker som alla har olika historier att förtälja.

Jag ska fylla bokhyllan med underbara böcker, fotopärmar och doftljus. Jag ska slänga ut all kurslitteratur, anatomi och psykologi i all ära, men de böckerna ska få en egen plats. Och det är inte i min fina bokhylla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback