ÄNTLIGEN fredag!!

Nu är det äntligen fredag! Hela den här veckan har varit som en ren berg och dalbana. Den har gått upp och ner och sedan lite fram och tillbaka. Jag kan säga att mina mobilräkning steg lavinartat den här veckan, efter alla samtal hit och dit. Huvudvärken har har legat på topp och kroppen har varit på språng hela veckan så nu är jag helt slut.

Det stora som har hänt är att jag har blivit erbjuden ett jobb om jag idag har tackat ja till. Ett privat bolag och min inriktning där är ergonomiprodukter. Precis som min dröm, and I know att somliga kan vara lite avundsjuka ;) Detta innebär att jag äntligen kan se slutet på den här härvan inom hemtjänsten. Fast jag kommer så klart sakna vissa goa tanter och gubbar. Men TES och viss personal kommer jag absolut inte sakna.

I alla fall, i och med att jag tackat ja till jobbet är det massor som ska fixas. Exempelvis så ska en ny bil inköpas, försäkringar och grejer ska gås igenom osv. Men vet ni det bästa utav allt, det här jobbet innebär att jag inte behöver gå med ryggsäck, fotriktiga skor och fleecetröja (lite hårddraget kanske, men det stämmer i många fall som arbetsterapeut). Nej nu måste jag ha snygga kläder och jag kan faktiskt ha högklackat!! Alltså, garderoben behöver fyllas på, så synd! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

På tiden med ett inlägg Elina, som jag har väntat!!! :)

2010-10-23 @ 17:35:04
Postat av: Bitte

Nämen, vilken man! He´s a keeper ;)



Ditt jobb tänker jag inte kommentera..! Hrmpf! Men du ska veta att jag är väldigt glad för din skull!! Må du få skavsår av dina klackar så ska jag glida runt i mina fotriktiga skor :P ;)

2010-10-23 @ 19:52:22
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback