En fixardag

Idag är det en sådan där fixar dag. Kontakter hit och papper dit, telefonsamtal dit osv. Ska försöka skriva lite jobbansökningar igen, jippie! Det är så roligt att vara arbetslös, oj nu sa jag fel! Jag är mellan två jobb, of course.

Kontaktade arbetsförmedlingen idag också eftersom när jag var där förra gången blev tillsagd att ringa och berätta om jag jobbar något så att de kan skriva in det (var något om 90 dagars arbetslöshet och pengar). Ja duktig som jag är ringer jag dem, och vad får jag för svar? "Ja vad bra att du jobbat lite, då kommer det säkert igång mer nu". Jaha, och? Varför skulle jag ringa till er? För att få en kommentar som keep up the good work och få en dyrare telefonräkning?

Kommentarer
Postat av: mamma

Snart har du ett AT-jobb ska du se :) Kämpa på du glada gris! ;)

2010-09-22 @ 19:59:33

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback