Måndag igen

Och så var helgen över igen. Det är sjukt vad fort tiden går! Det är knappt så att man hinner med. Inrigd blev man imorse också, så nu har jag gjort första ensama passet inom hemtjänsten. Det var inte så hemskt som jag trodde. I och för sig var jag ju hos "lättare" patienter. Men ändå ;)

I helgen har jag spenderat kvalitetstid med syrran och sen har jag och sambon varit ute och plockat svamp. Hela min helg har varit i skog och på landet kan man väl säga. Ingen svamp blev det heller. Men det blev i alla fall en mysig stund och fika i skogen :)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha! De ska er två till att inte hitta någon svamp alls :D

2010-09-13 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback