Fånge i hundpalatset


Uppmuntranstips. Att läsa en rolig bok avbryter den tråkiga vardagen och sätter lite färg på tillvaron. Förra veckan fick jag hem Martina Haags nya bok, Fånge i hundpalatset. Min söta sambo överaskade mig den. Tack! ♥ Och den är bra, riktigt bra! Har försökt återberätta roliga delar för olika personer, men det går verkligen inte. De tror väl istället att jag inte har någon humor. Man måste läsa hela boken. Så gör det. Läs. Läs alla hennes böcker föresten. Dem får en på gott humör. Och de ger skratt. Och skratt förlänger ju livet!

Rekommenderas. Starkt!! ★★★★★ av 5.

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

åh, boktips är bra :D awesome

hur har du det?

kör hårt med träningen, you go girl!



<3

2011-01-16 @ 11:06:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback