Snark!

Ikväll har jag haft tvättid. När jag kom ut och skulle ta hissen ner med all tvätt, kom den inte. Nej det stod still på bottenvåningen. Eller rättare sagt, den satt fast. Längre ner i hisschaktet, än vad det finns våningar till. Så... Bara så ni vet bor jag på 6:e våningen, tvättstugan är på bottenvåningen. Och som grädde på moset har jag gymmat idag, och tränat exktra mycket ben. Och med detta springande i trappen upp och ner som det varit ikväll, är mina ben så tränade OCH trötta som de bara kan vara!

Inatt sover jag gott!



Kommentarer
Postat av: Malin

Det är såna dagar jag tackar för att jag bor granne med tvättstugan, eller ja det är rätt praktiskt alla dagar:P

2009-04-23 @ 11:42:17
URL: http://maalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback