Spara kontra slösa!?

Nu har jag beställt en del av nästa delkurs kurslitteratur. Suck och pust vad det är tråkigt! Det kommer gå på ungefär 850 spänn! Fy fan! Tror ni inte att jag har andra saker att lägga mina sista kronor på? Jag ska ju för fasen till tandläkaren den här månaden också! Varför ska kurslitteratur vara så dyr? Tre böcker för 850 spänn!!! Min stackars spargris är ledsen (om jag hade haft någon, det är väl närmast min plånbok som är ledsen. Och trasig!).



Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag gå och lägga mig. Just för tillfället går jag i sömnen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

oj! 3 böcker för 850 spänn? :O

Jag tyckte det var billigt! Själv betalade jag ungefär 600 för min senaste och endaste bok..Det tog hårt kan jag säga;P

Men jag håller med dig om att kurslitteratur är alldeles för dyrt..

2009-04-06 @ 20:47:41
Postat av: Malin

Jag lider med dig och din plånbok:/ Min egen också förstås, fast jag slipper åtminstone tandläkarbesöket!

2009-04-06 @ 22:10:06
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: s

låter segt det där! men grisen var söt iaf ;P

2009-04-07 @ 11:35:03

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback