Har inte så mycket att tillägga

Har skrivit på PM:et, är snart klar by the way. Har druckit te och pluggat tillsammans med Bitta. Halvt frusit ihjäl ute. Lagat mat och ska snart städa. Ja... Ungefär det där har jag att säga.

Imorgon ska jag upp på stan och slåss med alla REA-människor. Dock ska jag inte dit för reans skull. Utan det är födelsedagspresent som ska inhandlas. Sen ska jag hem och förbereda resterande för kvällen. Det är ju trots allt nyår imorgon, och vi ska ha middag. För fyra. Eftersom alla andra envisas med att vara borta eller jobba den kvällen.

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

jag hatar att jag ska jobba. vad serveras? :)

2009-12-30 @ 19:27:12
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

De kommer ju mest sova förhoppningsvis :p Och han jag jobbar med - HU, säger jag bara. Men jag har en bok och en korsordstidning. och hårt bröd + mjukost. jag ska nog överleva.



hoppas det blir en fin afton hos dig!

vi bör ses snart <3

2009-12-31 @ 18:37:39
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback