Party party

Ikväll är det partaj som gäller. Hos min fina vän Johanna, som för övrigt fyller 21 år idag. Grattis sötnos! Utgång ska det också bli. Så idag är det samma gamla visa, like always. Springa runt i lägenheten, kasta ur alla kläder ur garderoben och svära över att det inte finns något när man väl behöver det. När man väl hittat kläder så är det skor, smink och väska som ska till. Huah!

Tänkte underlätta kvällen och köpa något på stan men där fanns inget. Eller jo det gjorde det, men de saker som var fina var så dyra! Annars så var alla klänningar och kläder jätte jätte korta eller alltför urringade. Kände mig mer som en gammal tant. För kort, för urringat, för tajt, för utstickande... Aldrig nöjd! Men men. Nu har jag nog beslutat mig för en svart klänning från Gina tricot. Men jag vet inte än. Har inte lust att sätta på mig den och sen gå ut i 12 minusgrader. När jag nu (inomhus) sitter i tjocka strumpor och tre tröjor...

Men kvällen blir nog bra ändå. Ett glas vin eller två, sen så!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det där med klänningarna, precis så tänkte jag i onsdags när jag spanade efter en klänning till nyår! Det är nåt fel på utbudet när man går i alla affärer och inte kan hitta nåt bra!



Hoppas du får kul ikväll!:)

2009-12-18 @ 20:38:41
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Den där klänningen var fullkomligt toppen! Jättesnygg var den! Jag är glad att ni kom - det var fint <3 !



PUSS och många tack för presenterna!

2009-12-19 @ 11:24:01
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback