Fredag

Ja här sitter jag. Äntligen är det fredag. Dock en väldigt tråkig fredag enligt mig. Mina planer om utgång har tagit en negativ vändning och det hela ser ut att sluta i soffan, själv. Sååå... Jag är uttråkad! Alla, precis alla är sjuka nu. Nu när jag äntligen är frisk. Så ingen kan göra något tillsammans med mig. Utan de ligger bara nedbäddade hemma utan att komma upp. Jävligt roligt måste jag få säga. Vad ska jag göra ikväll då? Det är inget på tv och jag kan inte duscha hur länge som helst. Jag kommer sluta som ett russin i så fall. Ett russin som ligger i soffan och ser på let´s dance. Hur sexigt låter inte det?

Nej, hoppas ni får en bättre kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tycker det låter otroligt hippt! :]



hoppas kvällen blir bra trots allt <3!

(finns massor av filmtips på min blogg nu!)

2009-02-20 @ 15:36:51
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback