Makeup

Nu har jag städat. Hela lägenheten. På en timme. Jag blir bortskämd av att det går så fort här. Är van att det ska ta flera timmar. Men icke. Next att göra blir att packa väskan tror jag. Sen iordningfix av mig själv. Plugga. Göra något att äta och vänta på att Johanna ska höra av sig. Det har hon i och för sig redan gjort, minst fyra gånger på en timme. Men det är bara för att hon har tråkigt. Ska försöka klura ut hur jag ska sminka henne sen.

Jag älskar att sminka folk, och mig själv. Fixa iordning håret och välja ut kläder. Det har jag gjort länge, och mina systrar har fått stå ut med mitt tjat. "Jag fixar". Men det här blir lite svårare. Jag har aldrig sminkat Johanna förut. Och jag har absolut inte sminkat någon person så som jag vill sminka henne nu. Ljust och vitt. Jag får se det här som en övning, eftersom jag vill ha crazy sminkningar snart. Till foton. Men då måste jag också ha mer smink. Hoppas Johanna vågar...

























Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är inte så där värst rädd av mig ;) tycker bara det är kul! :D

2009-02-13 @ 11:49:16
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: s

äsch! du är ju jätte duktig och resultatet blev ju finfint :P

2009-02-15 @ 19:17:51

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback