Mys

Nu sitter jag här hemma hos pappa. Väntandes på pojkvännen som är hemma hos sin mor och äter lunch, Jag tackade nej till inbjudan, ni minns det där om att jag tycker det är jobbigt med situiationer där man behöver prata engelska? Ja, det där var en sådan situation.

Hur som helst. Vi har haft det underbart tillsammans enda sen han kom hit. Som vanligt! :) Vi har varit på stan och shoppat. Varit ute och gått lite, lagat mat, varit på bio, myst och  myst lite till. Helt underbart, och jag vill bara att tiden ska stå still lite längre. Den har en förmåga att gå alldeles för fort när man inte riktigt vill det.

I alla fall. Vi ska ut till mamma sen och fika, och hämta några böcker som jag behöver ha.

Måste bara få säga vad jag shoppade igår. Jag hittade nämligen världens underbarast skjorta! På herravdelningen. I´m in love. Dock så gillar jag och min pojkvän samma typ av kläder, och ingen vill ge sig när vi hittat något som vi gillar. Vilket naturligtvis ledde till att vi köpte en varsin av samma skjorta.  Det är tur att vi inte har samma storlek i alla fall! Annars så inhandlades ett par undies, tisha, nagellack och strumpbyxor.


Kommentarer
Postat av: Johanna

alltså, jag har nu fått veta att det är privatägt :/ och att de bor typ, jättenära! men, om man kanske blinkar lite fint, och frågar snällt... det skulle ju vara helt underbart, när det är så nära liksom!



åh det låter som att ni har det bra! ;*

herrskjorta alltså? wow!

2009-02-08 @ 17:09:59
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback