Myskväll

Gårdagens tjejkväll blev en myskväll här hemma tillsammans med Johanna. Det blev tedrickande, glassätande, prat och sveriges värsta bilförare. Jag är glad att jag inte vet vad det är för människor som man möter på vägen! Kvällen blev i alla fall lyckad och lite shoppningrundor har blivit inplanerade.

Fick hit mitt köksbord igår också, så nu är hela lägenheten färdig. Eller... Gardiner ska upp och lite ramar till fotona ska inhandlas. Men det är inget livsnödvändigt.

Nehe, om man ska ta och göra sig i ordning, för att sedan ta sig till universitetet. Det lockar inte alls, då snön vräker ner utanför mitt fönster! Men men. I eftermiddag kommer älsklingen och så får jag förmodligen besök av svärmor en sväng också. Ha en bra dag alla läsare... och en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Johanna

kvällen var bra, och shoppingrundorna kommer bli toppen! :D



ha en toppenhelg nu hörredu ;*

2009-02-06 @ 09:44:19
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback