Rullstolsmek

Det har varit en lång dag idag, och längre kommer den att bli. Började med mekande av rullstolar. Det är nu man önskar att man hade spenderat mer tid tillsammans med pappa i garaget! Det är insektsnycklar, shiftnycklar och massor av andra verktyg som man ska ha ett humm om storlekar och grejer. Det är olja och oömma kläder som gäller, helst snickarbyxor och en keps bakofram. Jag var och är fortfarande helt svart om fingrarna. Känner mig väldigt manlig.

Vi lyckades också skruva loss för mycket delar på rullstolen, så vi fick ta hjälp av tecknikern för att lösa problemet. Men det slutade bra, och man lär sig väl av sina misstag får vi hoppas!

Resten av dagen har tillbringats med grupparbete och nu när jag äntligen är hemma ska jag sätta mig och läsa engelska artiklar tills imorgon. Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Johanna

det lät kul!

och du börjar på att bli lika manlig som jag var då jag ständigt hade svarta oljefläckar på armar och händer ;)

2009-02-03 @ 18:34:13
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback