Veronica Maggio

Jag har totalt fastnat för hennes låtar. Hon sjunger bra och har sjungamedvänliga låtar. En härlig röst och med diggande musik. Helt klart underbar. Jag har därför alldeles precis införskaffat mig hennes nya skiva - Och vinnaren är. Denna musik kommer strömma ur mina högtalare länge. Precis som vanligt. Jag hittar en skiva - spelar den jämt tills jag hittar en ny, som jag spelar sönder... Otroligt tråkigt. Men det är jag i ett nötskal. Senaste skivan tror jag var Nickelback. Den är numer totalt utsliten och tråkig.



Veronica Maggio



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, jättemycket grattis, verkligen! nu hoppas jag att du håller tummarna jättestenhårt för mig när du har ditt klart ;D



svar dyker upp när jag anser att jag har tillräckligt många frågor ;P haha!



<3!

2009-02-11 @ 19:59:39
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback