Godmorgon

Godmorgon allihopa! Hoppas ni sovit gott, för det har jag gjort. Dock var natten alldeles för kort och ensam. Snart ska jag gå till universitetet och träffa gruppen och göra lite arbete. Efteråt ska jag faktiskt försöka ta mig till gymmet, men där (om jag kommer dit) så blir det ett lugnt pass. Har varit och är fortfarande lite förkyld. Men det hade varit så skönt att komma igång lite igen innan alla roliga aktiviteter startar nästa vecka! Resten av dagen bjuder på mathandling, matlagning, plugg och en tidig kväll. Vad gör ni?

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Roliga aktiviteter? på gymmet? :)

2009-01-07 @ 18:30:30
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback