Rea rea rea

Gårdagen bjöd på massor av glädje. Listan kan göras otroligt lång.

- Inflyttningsdatum stämplat
- Mitt IKEA familykort kom lagom tills imorgon
- Solo damp ner i postlådan
- Jag fyndade en så (svordom) snygg väska för halva reapriset, 100:-
- Jag fyndade världens underbaraste klänning på rea, 100:-
- Jag tillbringade dagen med en underbar person
- Jag tillbringade kvällen med flera underbara personer, tack för en härlig kväll!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Allt är bara så bra och jag är så glad. Egentligen borde jag gå och packa ner lite saker här, som ska med till lägenheten. Det är lite tvätt och köksprylar som ska ner i sina kartonger. Ja, jag tror jag gör det tills jag hör något från Johanna. Vi bestämde ju aldrig en plats vi skulle träffas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback