Hej allihopa

Förra inlägget var kort och konsist. Och inte skrivit av mig. Men det var i alla fall en sammanfattning på vad vi har haft för oss. Mer eller mindre.

Tågresan igår var dryg. Lång och dryg. Massor av ungar som skrek och ropade hela tiden. Inget ont om ungar, de är väldigt söta. Men inte när de skriker konstant i 3,5 timmar, och man själv är trött! Tillslut spydde en av dem. Nice. Men nu är jag i alla fall hemma. Hemma efter en dag på jobbet. Ska jag nämna att jag är trött? Går i sömnen ungefär. Har sovit dåligt i natt och alldeles för få timmar. Saknar älsklingen alldeles för mycket. Men nästa gång han kommer upp, då bor han här. Permanent!

Nu ska jag gå igenom mina sista kronor och ta mig till affären. Funderar på wookgryta med kyckling ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback