När älsklingen var på jobbet råkade jag gå igenom hans garderob lite snabbt

Detta resulterade i ett fynd av ett par skitsnygga jeans! Man viker upp benen lite, ungefär till knäna och gör byxbenen lite pösiga upptill. Detta resulterar i lite baggystyle. Otroligt skönt och snyggt. Till det hela matchade jag en svart t-shirt, ett par pilotglasögon (älsklingens) och ett par gladiatorsandaler. Det var helt perfekt. Tyvärr har jag ingen bild på outfiten. Men jag kan ju säga så här. Den 8:e augusti flyttar älsklingen hit, det innebär att hans jeans också flyttar hit... *Host*.

Men jag lyckades i alla fall komma hem med ett par andra av hans jeans (läs mina nu), och tre par skjortor! Det kan väl inte bli bättre när man kan ha pojkvännens kläder? Tur att han har lika bra smak som jag ;D Dock vill jag inte se honom i mina kläder!!


Foto: jag

Kommentarer
Postat av: Ke

Tycker du ska låta mina kläder vara ifred.

2009-07-20 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback