Nu har jag motionerat!


Favoritbäret


Jag hvarit ute och gått i en timme och tjugo minuter. Riktigt skönt att släppa tankarna fria och inandas frisk luft. Och om man tror att man ska få gå i skogen själv tror man fel. Så otroligt mycket folk ute. Stora som små. Samt att jag träffade på ett gulligt sällskap när jag var ute. Fyrbenta var dem. Bruna. Och otroligt söta. En rådjursmamma med TVÅ kidd. 20 meter ifrån mig. Så söta!

Var förbi affären också. Var så sugen på glass. Men jag höll mig ifrån det. Istället köpte jag en god müsliblandning och min favorit yoghurt, skogsbär. Tänkte nog ta en tallrik sen. Just nu kollar jag på sommarkrysset, i väntan på filmen 102 dalmatiner som börjar 21.15. Lagom avancerat tänkte jag, nu när jag är så trött. Haha. I väntan har jag tagit en cider. Gissa smaken! - Skogsbär. Ytterligare en favorit.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nejmen, åh. vad gott. med cider!!!



12 bör kunna funka ;P

2009-07-25 @ 20:31:11
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Bitta

Gumman, jag tror det är försent, vi är redan så gaggiga :P Herregud vi ska ju spela bingolotto på måndag liksom!! :S

2009-07-25 @ 21:46:05
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback