Ett rop på hjälp!

Här kommer ett riktigt desperat rop på hjälp! Jag vill vara så självständig som det bara går, men nu går det fan inte längre. Jag sitter fast, riktigt fast. Och det hjälper inte att jag vet att jag har tre tentor på två veckor som ska lämnas in. Med litteratur på engelska. Jag förstår inte hur jag ska klara av det  här, när jag ska plugga och egentligen när jag ska hinna och vara människa. Om jag skulle plugga så mycket som det verkligen behövs så ser ni inte av mig förens efter den 2:a april. So Bye bye?

Jag förstår inte litteraturen, jag förstår inte vad det är för jäkla lärare vi har. Eller hur den personen som la upp hela terminen har tänkt. Man är bara en människa, inte en jäkla robot som kan plöja sida upp och sida ner, dag efter dag, vecka efter vecka och förstå allt man läser. Kunna motivera allt man gör och kunna svara på alla invecklade frågor.

Ursäkta, men jag behöver skriva av mig lite. Värre blir det säkerligen efter seminariet. Då kommer jag vara helt knäckt!



Kommentarer
Postat av: M

Du kan få låna min hemtenta om biomekanisk referensram sen när du ska skriva om din, så kanske du kan få lite idéer om vart du kan leta efter svaren alla fall! För en del lär ju vara ungefär samma frågor. Sen är ju inte min helt perfekt heller, men en hjälp på vägen kanske:) Så säg till om du vill låna den!:)

2009-03-26 @ 12:16:56
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: B

Du kan få låna min med! Och så ska vi hjälpa dig att fixa neurologi-tentan! Sassa brassa mandelmassa vi vill inte vara kassa!!! (eller nåt) Bara tio veckor till sommarlov nu, det går apfort! pepp pepp pepp pepp

2009-03-26 @ 14:58:14
Postat av: M

Jajjemen klart vi hjälper dig med neurologitentan också för du ska visa den där himla idiotläraren att du faktiskt kan det där!

Förresten tror jag att sassa brassa mandelmassa(eller liknande) är B:s nya ord för idag, nu har hon skrivit det på minst 3 ställen bara idag:)

2009-03-26 @ 17:01:53
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: B

men, det är ju de bästa pepp-orden som finns!

2009-03-26 @ 23:27:36
Postat av: Johanna

Du kommer klara det vännen! Jag tror stenhårt på dig! <3

2009-03-27 @ 09:43:28
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback