Skrattattack

Så var redovisningen över. Inte helt fläckfritt dock. Jag tappade koncentrationen mitt i våran redovisning och tappade bort mig i det jag skulle säga. Jag gjorde som man ska göra, fick ögonkontakt med "publiken". Ett stort misstag av mig. Fick ögonkontakt med B, som började skratta. Åt en viss person. Ögonkontakt säger otroligt mycket ibland, och det hela ledde till att jag också började skratta. Och sen var det kört. A happy ending så att säga.

Lunchen var trevligt och vi disskuterade allt mellan himmel och jord. Som vanligt. Bland annat om personlighetsförändringar hos vänner och shopping. Jag förstår inte. Vi lyckas alltid styra in det hela på shopping. Vad vi än gör och vad vi pratar om. So shopping it is. Någon dag. Emellan alla uppgifter vi ska göra. Det är journaler som ska synas, det är case Gösta, Jabok, Curt och Klara som ska lösas, det är böcker som ska läsas och det är läsloggar som ska skrivas. Ja... Vi har lite att göra de närmaste veckorna så att säga. Förutom att gå på föreläsningar, ha metodövningar och seminarier.

Så nu ska jag börja med att lägga upp en planering. Sen ska jag nog övergå till att städa lägenheten (plocka undan allt som är framme) eller helt enkelt börja plugga...


Kommentarer
Postat av: Johanna

men du, skratt är alltid en otroligt bra grej :)

2009-03-03 @ 17:54:44
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback