Vårkännslor

Nu är det lite vårigt här på bloggen. Tänkte försöka sprida lite vårkännslor till er alla. Lyckas jag?

Igår när jag gick hem från stan gick jag förbi rabatter som innehöll utslagna krokusar. Det var vår i luften och fåglarna kvittrade. Idag när jag sitter här hemma ser jag att det kommer några snöflingor, sakta dalande ner från himmlen. När jag gick till affären snöade det ännu mer, och de stackars små snödropparna som var i rabatterna blev sakta med säkert täckta av snön. Vårkännslorna är som bortblåsta. Det är så tråkigt. Men det är väl som varje år. När man börjar få vårkännslor så kommer snön åter. The same procedure as last year!



Kommentarer
Postat av: Anonym

grmpf.. jag börjar seriöst hysa avsky mot den här förbannade snön..!

2009-03-22 @ 18:16:13
Postat av: Anonym

Jag är galen, galen i dig

2009-03-22 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback