Beslutsångest!

Jag har beslutsångest. Jag har nämligen bestämt mig för att köpa en digital systemkamera. Gärna nu i sommar. Men kanske redan innan. Men jag kan verkligen inte bestämma mig för modell eller märke. Först valde jag mellan Nikon D40 och D60, men nu har Canon EOS 1000D dykt upp inför mina ögon. jag blir tokig! Hur ska jag veta vilken som passar mig bäst, eller vilken som är bättre? Vilka funktioner jag behöver ha, och inte ha på kameran. Räcker det med den billigare D40:n eller ska jag köpa någon av de lite dyrare?

               

D40                                                                            D60


EOS 1000D

Usch. Vilket problem jag har!! ;D


Kommentarer
Postat av: Malin

usch usch de där problemen ska jag också slåss med när jag fått tillbaka skattepengarna, eller innan om jag får tid och lust:P

18.30 börjar bion i morgon!:)

2009-05-05 @ 21:04:35
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: B

Åk till en affär och provhåll säger jag! Vill oxå köpa en kamera, eller två ;) Dagens I-landsproblem att välja kamera.. vojne vojne!

2009-05-05 @ 23:12:57
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback