Jag fryser!

Det är svinkallt i lägenheten! Och inte blir det bättre av att man är trött och uttråkad. Då tänker man bara ännu mera på det. Sitter här i tjocktröja, snowboardstrumpor och mysbyxor. Hutter hutter. Och inte kan man värma sig på Kenneth heller. Nej för han är sjuk och ligger utslagen på vardagsrumsgolvet. Vart han än placerar sig somnar han. Han sov när jag kom hem, jag gjorde iordning middag. Han förflyttade sig till vardagsrummet, åt lite grann och somnade. Jag tittade lite på tv och han somnade på en madrass på golvet. Det är roligt sällskap man har! :P

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Men du, om han är sjuk... :O

är det inte bättre då om vi förflyttar oss till stan eller till mig imorgon? :O



Pusseli!

2009-11-11 @ 21:44:28
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback