Nu är det äntligen fredag

Tanken är nu att jag ska plugga hela dagen. Därför ska jag snart sätta mig ner och börja skriva. Men först kanske jag ska hoppa in i duschen... Ska till universitetet senare och hämta ut lite böcker jag har lånat. Eller så börjar jag plugga, och tar en paus senare och uträttar mina ärenden.

Föresten, en rolig sak. Inatt vaknade jag av att jag låg väldigt konstigt. Jag låg på rygg, med vänster arm under ryggen (vilket resulterade i en fruktansvärd smärta, som sitter kvar än!) och så hade jag lyckats slänga över fötterna i fönstret... Så de låg på fönsterbrädan. En skön sovställning... not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback