En snabb uppdatering

Praktiken går bra. Sambolivet går bra. Allt går bra. Jag går bra (tänk aktivitet nu! Vad är nyckelordet för arbetsterapi?) ;)

Nej men (ett trött) skämt å sido. Här flyter allt på ungefär som vanligt. Kalendern är välfylld med saker som ska göras. Praktiken är rolig men samtidigt lite långtråkig. Jag hoppas fortfarande på mer patientkontakt. Men jag har i alla fall fått min första patient nu. Dock har jag knappt träffat henne, däremot har jag förskrivit en rullstol åt henne. Stolt! Jag har valt ut, ställt in och lämnat ut en rullstol. Ja, det kanske trots allt blir en arbetsterapeut av mig någon gång också!

Annars så har jag halsont och  Kenneth är sjuk. Och ni vet. När killar är sjuka... Jag behöver inte säga mer va? Men jag är i alla fall glad över att våran dubbelsäng kommer på fredag. Även om jag älskar att ha honom här, är det lite irriterande när han har någon hostandes och väsandes i örat på en.

Ja det var en kort uppdatering om mitt liv.

Förövrigt längtar jag till hösten och är extremt SHOPPINGSUGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback