Jag kan meddela att sängen är enorm!


Det behövs säkerligen en karta och ett kompass för att inte hamna vilse i sängen. Men den är fin, och skön. Så det blir nog bra ändå. Man slipper garanterat att trängas. Men känner jag en viss person rätt så kommer det bli trångt i alla fall. För någon tycker om att sova nära. Nämner inga namn ;)

Ska kanske köpa madrassöverdrag imorgon. Och sen behöver vi ju införskaffa ett nytt överkast. Men det kanske får bli lite senare. Några fina kuddar till vore inte helt fel. Men vi får väl se. Måste ju först bestämma färger och lite sånt till rummet.

Nej nu ska jag se på Idol och äta middag. Exklusiva maträtten Pizza blev det idag.

Kommentarer
Postat av: t

ÄR DET DEN DÄR SÄNGEN !!!???? ISF, jag kommer vara den som trängs!

2009-09-12 @ 20:22:08
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback