Sorry för dålig uppdatering, men det har varit full rulle här


Bild: Jag

I fredagskväll träffade jag tjejerna. Vi firade Lindas födelsedag med middag, MarioCart och bamsememory. En skön och avslappnad kväll. Precis vad man ville avsluta veckan med.

Igår firade vi älsklingens födelsedag. Hela hans familj och min familj var här i några timmar. Fullt hus med andra ord. Men det var trevligt. Han fick världens finaste blomma, en lilja, från mamma som är helt underbar. Den ska jag försöka fota och få till några fina bilder som man kan förstora. Hoppas det blir bra bara!

Annars idag har vi tagit det lugnt. Kenneth är inte hemma för tillfället och jag har fixat lite här hemma i lugn och ro. Har bland annat möblerat om sovrummet lite. Till det bättre tycker jag, vi får väl se vad han säger sen.

Nej nu måste jag fixa med lite annat. Ska tvätta om en timme och sen laga storkok, massor av matlådor ska göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback