Täppt i näsan och hängig

Men jag ger inte upp. Jag tänker inte bli sjuk. Mina två tanter ska ju på VPL (vårdplanering) på fredag, och jag tänker inte släppa dem vind för våg. Jag kan ju inte se mitt examensarbete försvinna rakt framför näsan på mig! ;)

Sen måste jag ju bli frisk och träffa Johanna. Fick ställa in besöket idag för att slippa smitta henne nu när hon ska till Norge. Tyvärr. Men jag hoppas att jag är pigg till fredag då det är en hejdå-kväll för henne. Och på tisdag! Då ska vi träffas :)

Nu ska jag gå och kurera i soffan... Är ju nya avsnitt av Grey's ikväll. Det får du ju itne missa!

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Drick massor med te, och läs en bra bok. Och låt kenneth anstränga sig och typ, köpa choklad och sånt där som kan påskynda tillfrisknandet!

ska bli fint att se dig lite! hoppas jag får besök av dig i Oslo någon gång också om det visar sig att jag blir kvar.. ;D



<3

2009-09-30 @ 20:16:19
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback