Våååår och Sooool

När jag gick och hämtade min cykel, hos Bitte, såg jag ett par som låg och solade. Eller jag tror att det var så i alla fall, såg enbart två par fötter sticka ut genom ett fönster. Samt att det var en kvinnlig och en manlig röst som pratade med varandra. Jag tyckte att det var en väldigt smart idé om man inte har någon balkong och inte orkar ta sig ut i någon park. Så därför sitter jag nu i lägenheten, med öppet fönster och solar. Det är jäkligt varm kan jag säga, men vad gör det? Det är sååå skönt!! Nu ÄR våren här!

Hey Soul Sister strömmar ur högtalarna. En låt som för mig nu förknippas med våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback