Han som fann den vann den?

Idag hittade jag en skitsnygg tröja som låg på golvet, och som jag provade. Den passade perfekt till mina jeans. Känner för en slapp dag med ett par jeans och en tröja som inte sitter så tajt (vilket inte finns i min garderob tyvärr).  Tråkigt nog var tröjan inte min. Så jag slängde iväg ett mms till sambon och berättade vad jag hittat. När meddelande levererats fick jag ett samtal "ge fan i min tröja!"

Vadå? Den som fann den vann den? Slänger man sina kläder överallt, så tycker jag att det vore fritt fram att plocka det man vill ha! Och hade han kunnat haft mina kläder så hade han självklart fått låna dem. Men sååå tråkigt att han inte kan det då! ;D

Nu till frågan, vågar man använda tröjan eller ska man låta bli?

Kommentarer
Postat av: s

ta den! (:

2010-02-19 @ 15:23:39

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback