Några timmar på jobbet

Gick fort. En kväll av förvirrade tanter och potatisbullar. Jag måste faktiskt erkänna att jag saknat dem. Så det var trevligt att jobba en kväll. Omväxling förnöjer.

Snart ska jag sova. Gick ju upp tidigt idag och ska upp tidigt imorgon med. Ytterligare en dag i skidbacken. Invigning av de nya skidkläderna. Så nu gäller det att vara utvilad. Får se om älsklingen är lika utvilad, eller om det blir en tidig kväll imorgon. Så kan det gå när man inte tänker efter före. Han ska nämligen ut med grabbzen, och då förstår ni vad jag menar?

Nehe... Om man skulle ta och göra sig iordning, värma vetekuddarna och bädda sängen med alla täcken och filtar. Behöver jag säga att det är kallt?

Kommentarer
Postat av: Bitte

klart ni ska fira ;) en varm choklad i skidbacken borde räcka :D

jo, på måndag är det stenhårt plugg som gäller. denna kursen ska glömmas fortast kvickt, och då måste vi ju klara tentan först!

2010-02-13 @ 13:28:02
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback