Det bästa

Nästan varje morgon (de senare veckorna) är det älsklingen som har gått upp först, vid 06.20. Själv har jag haft turen med sovmorgon till 08.30. Men det bästa med att ligga kvar i sängen, förutom att man får sova vidare, är att när Kenneth går upp. Bäddar han in mig i alla täcken och kuddar. Jag har då mitt täcke på mig, en filt, hans täcke och ibland även överkastet. Jag sover på två kuddar och har en kudde på vardera sig om mig. Instoppad som en mumie nästan. Men åh, så skönt det är!! Man behöver inte frysa någon stans, som man annars gör när vårt sovrum är så förbaskat kallt. Samt att man kan sträcka ut sig utan att någon är ivägen ;)

Älskar dig min finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback